lesleyinindia.reismee.nl

Mahabalipuram

Hoi allemaal,

Wat een dag! Vandaag extra vroeg opgestaan in het weekend om om 8 uur in de taxi te stappen naar Mahabalipuram. Dat is een heel oud stadje waar dus ook nog de oude tempels en sculpturen staan. Verder ligt er op een soort van stenen berg ook een hele grote ronde stenen bal, die wonder boven wonder, gewoon op zijn plek blijft liggen. De foto's zeggen genoeg, dus die ga ik uploaden!

We gingen met Zofia, een meisje uit Polen wat 3 weken in India zit en nu ook een weekje bij ons in het guesthouse in Chennai zit. Het was echt een otnzettend gezellige dag, maar ik blijf erbij dat 45 graden misschien toch wel een beetje te heet is om in de zon te gaan lopen.

Verder hebben we een krokodillenfarm gezien en heerlijk geluncht.

Omdat de film hier zo belachelijk goedkoop is, zijn we vrijdag maar weer geweest.. Naar 'Wrath of the Titans'. Volgens mij hadden ze deze keer niet in de film geknipt, dus dat was dan wel weer erg fijn.

Gisteren maar weer naar een winkelcentrum geweest, maar deze keer niks gekocht.

Morgen begint er weer een nieuwe werkweek, maar deze keer is die werkweek maar kort. We hebben namelijk vrijdag, goede vrijdag, en dus een dag vrij! Dan gaan we naar Pondicherry, een stad naar het zuiden, die vroeger bij de Franse kolonie hoorde.

Ik hoop dat jullie een fijn weekend gehad hebben, en tot snel!

Reacties

Reacties

Kirstin

Ik kreeg zonet wel 10 mailtjes dat je n nieuw verhaal had gepost ;)
Maar idd 45 graden is wel een beetje warm...
Hier is t nu 9 graden... das dan wel weer net n beetje koud!
Jullie dr wat af.. wij dr wat bij! Goede deal ;)?
Ben benieuwd naar de foto's!!

*Dikke kus!*

Lesley

Excuses voor de mailspam.. Alles liep vast..

Maar ik wil ontzettend graag wat graadjes er vanaf, die mogen jullie hebben!

Mama

Hoi lieverd,is dat jou 1 aprilgrap om zoveel mailtjes te versturen? Wat een geweldige foto,s weer,ze zijn prachtig,ik ben blij dat ik je zo kan volgen,hier is alles oke,het weer is vandaag ook goed,we hebben gisteren een nieuwe vaatwasser gekocht,je weet het hier gaat alles nog al snel kapot,geen idee hoe dat komt, maar dat is ook weer opgelost,morgen naar de tandarts ik zal hem de groetjes doen van je. Op naar Pasen en natuurlijk de verjaardag van Merel,lieve schat veel plezier en werkze weer,maar vooral blijven genieten,dat is ook belangrijk Dikke kus Mama XXxxXX.

Papa

Goede Vrijdag vrij. Dat lijkt me ook voor Nederland wel een goed plan. Maar dan zul je 2e paasdag wel moeten werken.
Met 'Wrath of the Titans' maken ze hier nu ook reclame op TV. Lijkt me wel een goede film.
Pondicherry zal wel leuk zijn denk ik. Bebouwing uit de Frans koloniale tijd in hout. We zien het wel op de foto's.
En die ronde steen zal aan de onderkant wel een klein stukje plat zijn of in een kuiltje liggen of zo, anders rolt ie toch zo weg.
xxx Papa

Harrie

Hallo Lesley, je bent alweer ruim een maand in India en voor je het weet zit je weer in het vliegtuig terug naar Nederland. Dan ben je een enorme ervaring rijker en als het goed is heb je dan een geslaagde stageperiode achter de rug. Als ik je verslagjes zo lees en de foto's bekijk gaat het je daar goed, behalve de hoge temperatuur dan. Maar zoals je al hebt gemerkt aan de reacties vind je daarvoor weinig gehoor bij ons, wij verlangen juist naar een graadje meer. Zo zie je maar weer dat veel in het leven relatief is. Dat heb je inmiddels ook wel gezien aan de armoede daar en al eerder in Kenia. En wij zitten ons hier maar druk te maken over de bezuinigingen die op ons afkomen. Maar dat is voor jullie daar nu niet belangrijk. Geniet zoveel mogelijk en steek zoveel mogelijk op. Dan doe je een levenservaring op waar je nog veel aan zult hebben in de komende jaren.
En hoe het daar ook "gevierd" moge worden: Fijne Paasdagen.
Groetjes Harrie en Pieternel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!