lesleyinindia.reismee.nl

Dierentuin en andere locaties

Hoi allemaal,

Tijd om weer even iets van mezelf te laten horen.

Het gaat steeds beter. Ook het eten is inmiddels een beetje aan het wennen. Die hete kruiden zullen het nooit worden voor mij, maar de kok in ons guesthouse weet inmiddels waar we wel en niet tegen kunnen. Dat is dus erg fijn.

Verder is Stijn weer terug uit Sri Lanka en is hij druk bezig met trainingen. Die worden op een andere locatie gegeven, anderhalf uur rijden vanaf hier. Toch is dat nog steeds Chennai. Moet je je voorstellen dat als je dat in Nederland doet.. Dat je zo vanaf Oisterwijk in Amsterdam zit. Gisteren ben ik met hem meegeweest naar de training, maar vanaf vandaag doe ik dat niet meer. Wel heerlijk rustig zo, zonder Stijn ;).

Afgelopen weekend heb ik een zonnebril gekocht (ja, want met zoveel zon is die toch eigenlijk wel nodig..), zijn we naar de film geweest (The hunger games)en ben ik naar de dierentuin geweest.

De dierentuin was echt ontzettend leuk. We betaalden 6 euro om er te komen en de entree kostte maarliefst 30 hele centen. Ik was verrast, want het was een stuk groter dan verwacht en ze hadden toch stiekem wel erg veel dieren. Gelukkig hadden ze daar overal drinkwater staan, dus was de hitte te overleven..

Eigenlijk is er verder helemaal niet zoveel gebeurd. We doen eigenlijk elke dag een beetje hetzelfde.. Ontbijten om 8 uur.. Pakken om half 9 de taxi.. Werken tot een uur of 6 en pakken dan de taxi terug.. Staan erg veel in de file.. Eten rond 8 uur en vermaken onszelf dan door middel van het kijken van een serie (House / 24) of het lezen van een boek.

Over die files gesproken.. Laatst kostte het ons zelfs langer dan een half uur om alleen al het terrein, waar ons Cognizant gebouw staat, af te komen.. Als mensen ooit nog zeuren over de file, moeten ze misschien eens proberen om een taxiritje in Chennai te pakken..

Ik zal de foto's van het strand (ik heb er inmiddels een paar), de dierentuin en mijn nieuwe zonnebril uploaden.

Tot snel weer!!

Reacties

Reacties

Anita

Fijn dat jullie gewend zijn meisje ! En hoezo is het rustig zonder onze Stijn ?!?! Knuffel Anita

Mama

Hoi schat,Leuke foto,s weer zeg,en een heerlijk dagje dierentuin is nooit weg.
Hier gaat alles zijn gang en het weer is lekker zacht(riep Huub over de schutting),ik mocht ook zijn pastasalade proeven,hij had het goed gedaan.Vanavond is het weer pokeren,ik zal je wel missen,ik zal proberen de eer van de ruytertjes hoog te houden.Verder gaat alles goed ook met de kleine Sen. Volgende week de verjaardag van Merel,de dag erna heeft ze haar vrienden uitgenodigd. Het paasweekend zit er aan vast. Dus je begrijpt het druk,druk,druk.
Maar jij hebt het er ook erg druk mee,maar je moet maar denken dan gaat de tijd veel sneller.Lieverd een hele dikke kus en ik schrijf snel weer.XxX Mama.

Kirstin

Hey meis!
Is toch echt wel een andere wereld waar je dan in zit ;)
Ik klaag al als de trein 10 minuten te laat is (A)
Maar ben blij dat je nu beetje beter gewend bent!
Enne leuke foto's :D
*Dikke knuffel!!*

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!